سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

آهنگش رو هم که برا دانلود گذاشتم با jet audio ورژن ? باز میشه

هفته ی بعد  MP3  Away   رو برا دانلود میذارم شرمنده

 

وقتی برای اولین بار رو خونی کردم این متن رو برای ترجمه واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم

خیلی متنش گیرا پر محتوا و قویه

اگه انگلیسی میدونید حتما متن انگلیسی رو بخونید ،  اگرم نه که  به ترجمه قناعت کنید

 

فقط اینکه من شاعر نیستم ، همه ی تلاشم رو کردم ولی شما هم سعی کنید که

 استعارات و آرایه های دیگه رو در بیارید و معنی رو به درستی درک کنید

 

فقط بگم که توو کل این ترانه یه نفر داره در مورد عشقش ، عشقی که تنهاش گذاشته صحبت میکنه

خیییییییییییییییییلی تنهاست ، خیییییییییییییییییلی  زیباست

 

 

Away away, oh yea away away

 this feels like the coldest day in a hurricane

 looking through a glass window


and ya screaming to the top of yours lungs,


and the bells done rung and the crowd can’t hear you


and all that i can see is a building burning

i just gotta rescue my baby but you don’t even recognize me


and even though the feeling’s been gone


i just wanna be here to pick up the little pieces of remains

 

i’m going down the plane is smoking


and the only one who can save me is you

 but you wanna throw me Away, away, away, away,


oh why i wanna know


i wanna know why you wanna throw meAway, away, away, away,


oh why


i gotta know why you wanna throw me away

 

you used to ask why i was i so skeptic of love


girl cuz it changes,


and it ain’t got to be no real reason

 

you start to live the dream

 and before you know there’s a door that open,


and the moment you walk in it close

 

maybe it’s somebody else or a situation that you can’t help

oh love, oh love, oh love,


oh love just ain’t what it used to be


i confronted my fears with open arms


although you said you will never give up on us


but now you blow me away

Perfect we said we’d never be

so why is this happening to me no way no way no way

 

 

 

 

بیرون ،  بیرون ، اوه آره بیرون ، بیرون

 

این حسی است شبیه به سردترین روز در یک طوفان

 

( وقتیکه ) از میان یک پنجره ی شیشه ای ( به بیرون )  نگاه میکنی

 

و تو از اعماق ریه هایت  فریاد میزنی

 

و زنگ ها به صدا در می آیند و ( اما ) جمعیت صدای تو را نمی شنوند

 

و همه ی آن چیزی که من می توانم ببینم یک ساختمان سوخته است

 

من فقط باید بچه ام را نجات بدهم اما تو حتی من را نمی شناسی

 

و حتی اگر چه این حس در ما از بین رفته است

 

من فقط میخواهم تکه های کوچک باقیمانده را جمع کنم

 

من به مسیرم ادامه میدهم ،  دود از این هواپیما ( سوخته ) بلند می شود

 

و تنها کسی که میتواند مرا نجات دهد تو هستی

 

اما تو میخواهی مرا ( از زندگی خود ) بیرون کنی ، بیرون ، بیرون ، بیرون

 

اوه چرا ؟ من میخواهم بدانم

 

من میخواهم بدانم که چرا تو میخواهی مرا از زندگی خود بیرون کنی ، بیرون ، بیرون ، بیرون

 

اوه چر ؟ا

 

من باید بدانم که چرا میخواهی مرا از زندگی خود بیرون کنی

 

 

تو عادت داشتی از من بپرسی که چرا من اینقدر در عشق شکاک بودم

 

دختر واضح بگویم شرایط تغییر میکند

 

و من دلیل روشنی برای آن ندارم

 

تو شروع کردی تا با رویاهایت زندگی کنی

 

و قبل از اینکه تو بدانی آنجا دری وجود دارد که باز است

 

و لحظه ای که تو قدم در آن بگذاری بسته میشود

 

ممکن است که کسی دیگر ( در زندگی تو ) باشد یا شرایطی جدید که تو نمیتوانی کمکی بکنی

 

اوه عشقم ، اوه عشقم ، اوه عشقم

 

اوه عشقم شرایط آن گونه ای نیست که همیشه بود

 

من با آغوش باز با ترس هایم روبه رو شدم

 

اگرچه تو گفتی که هیچگاه ترکم نمیکنی

 

اما عزیزم تو مرا دور انداختی

 

درست است که ما گفتیم که دیگر با هم نخواهیم بود

 

پس چرا این اتفاقات برای من می افتد ، راهی نیست ، راهی نیست ، راهی نیست

 

   

 

انتخاب بهترین وبلاگ

 
 
سلام

 

این پست برا کساییه که دی وی دی نرسیده دستشون

 

همه ی اونایی که پول ریختن و محصول رو دریافت نکردن یکبار دیگه توو این پست

 

 

برید حالشو ببرید

 

قبلش چند تا نکته

 

یکی اینکه برید اینجا نظر بدید بابا خیر سرمون داریم بین المللی میشیما

 

سایت تخصصی هوادارای انریکه است منم توش مطلب میذارم

 

دمتون گرم سایت رسمی هواداران انریکه ایگلسیاس

 

بعد اینکه از این به بعد هر کدوم از آهنگ های انریکه اعم از صوتی و تصویری

 

رو که خواستید بگید تا برا دانلود بذارم

 

البته درخواست هاتون رو یکی یکی بگید ممنون

 

اینم ترجمه ها یکی از دیگری قشنگ تر

 

 

Enrique Iglesias "California Callin""

 

Driving through the night,

Tears are running down my face,

I start to realise, all the things that i once said,

I promised you the world

It"s nothing more than you deserve

It"s killing me inside, to know I put you through this hell,

 

Take away my heart,

It doesn"t wanna work no more

I never meant to make you cry,

 

[Chorus]

California calling 20 miles to go,

And i don"t, i don"t know,

Should i turn around or should i leave you alone?

No i don"t, i don" t know

I don"t know,

No i don"t know...

 

Ah ah ah ah,

Ah ah ah ah,

 

I"m on the road and it feels so cold outside,

It"s driving me insane, to know how much you hurt tonight,

Take away my heart, it doesn"t wanna work no more,

I never meant to make you cry

 

[Chorus x2]

 

[Instrumental]

 

California calling 20 miles to go,

And i don"t, i don"t know,

Shod i turn around or shod i leave you alone?

No i don"t, i don" t know

I don"t know,

No i don"t know...

 

Gotta keep on moving on,

Gotta keep on moving on,

Gotta keep on moving on,

California calling, California calling,

Gotta keep on moving on,

Gotta keep on moving on,

Gotta keep on moving on,

California calling, California calling

 

 

 

 

کالیفرنیا مرا صدا می زند

 

 

 

رانندگی در طول شب

 

اشکهایم بر روی صورتم جاری می شوند

 

من سعی در درک حرفهایی دارم که یکبار گفته ام

 

من وعده ی یک دنیا را به تو دادم

 

هیچ چیز بیش از این شایستگی ( هدیه ) به تو را نداشت

 

من از درون در حال مرگ هستم ، می دانم که تو را در این جهنم ( تنها ) گذاشته ام

 

 

قلب مرا از آن خود کن

 

دیگر نمی خواهد بیش از این ( بیهوده ) بتپد

 

من هیچگاه قصدی بر گریا کردن تو نداشته ام

 

 

این آهنگ به شدت جای بحث داره

 

من اولین بار این آهنگ رو اتفاقا توو یه سفر یه روزه که رفته بودیم جایی شنیدم

بعد اومدم پیداش کردم توو گوگل هم جستجو کردم

عکس گوگوش توو یه تیکه ی بریده شده ی روزنامه بود 

در ادامه هم نوشته بود که انریکه ایگلسیاس آهنگ " باور کن " گوگوش رو خونده !

چه جالب !!!

البته الان اون تیکه روزنامه رو ندارم

یه جای دیگه هم خوندم که این آهنگ رو انریکه برای دوست دختر ایرانیش خونده !!!!!!!

البته خیلی ها هم میگن که این آهنگ رو باباش خونده

نظر شما چیه ؟

این فایل MP3 رو دانلود کنید گوش کنید و نظر بدید

البته اختصاصا برای احسان گذاشتم که بالاخره وبلاگش رو آپ کرد

www.scap.blogfa.com

اینم لینک دانلود

 Download

Image and video hosting by TinyPic 

 

 

دارم با ماریا توو سایت رسمی هوادارای انریکه کار میکنم

 

برید اونجا هم نظر بدید دمتون گرم سایت رسمی هواداران انریکه

دانلود کامل آهنگ

 

اینم قولی که داده بودم

 

دانلود کامل آهنگ جدید انریکه Away

 

 

Away away, oh yea away away this feels like the coldest day in a hurricane looking through a glass window
and ya screaming to the top of yours lungs,
and the bells done rung and the crowd can’t hear you
and all that i can see is a building burning
i just gotta rescue my baby but you don’t even recognize me
and even though the feeling’s been gone
i just wanna be here to pick up the little pieces of remains

i’m going down the plane is smoking
and the only one who can save me is you but you wanna throw me

Away, away, away, away,
oh why i wanna know
i wanna know why you wanna throw me

Away, away, away, away,
oh why
i gotta know why you wanna throw me away

you used to ask why i was i so skeptic of love
girl cuz it changes,
and it ain’t got to be no real reason

you start to live the dream and before you know there’s a door that open,
and the moment you walk in it close

maybe it’s somebody else or a situation that you can’t help

oh love, oh love, oh love,
oh love just ain’t what it used to be
i confronted my fears with open arms
although you said you will never give up on us
but now you blow me away

Perfect we said we’d never be so why is this happening to me no way no way no way

 

ها هاها داشته باشید تا بعد

? مگ و نیمه یعنی? دقیقه و ?? ثانیه آآآآآخرشه

اینم همون آهنگی که قولشو داده بودم

 

آهنگ جدید انریکه Away   به همراه Sean Garrett

 

فعلا توو یو تیوب یافت شد

 

داشته باشید تا بعد

 

 

یه ویدئوی جدید دیگه از انریکه !

 

ریمیکس همون آهنگ فبلیه واقعا هم قشنگه

 

Youtube دارا حالشو ببرند

 

در ضمن این ویدئو هم توو مجموعه ی بالا هست

 

انریکه : از نی نی تا امروز !!!
خیلی باهاله !!

 

هر کی Youtube رو داره حالشو ببره

 

اگرم ندارید واقعا باید توو کفش بمونید

 

مجموعه ی عکس های انریکه جون از وقتی که نی نی بود تا الان

 

همه ی ترجمه هامو یه جا جمع کردم تا

 

دسترسی تون راحت تر بشه

 

از طیب انریکه هم به خاطر راهنماییش

 

تشکر می کنم

 

اگه ترجمه ی ترانه های دیگه اش رو میخواین

 

بگین تا براتون بذارم اینجا

ترجمه ی Maybe

ترجمه ی The Way You Touch Me

ترجمه ی Cont?go

ترجمه ی S?rena

ترجمه ی Enamorado Por Permera Vez

ترجمه ی Oyeme

ترجمه ی Ring My Bells 2

ترجمه ی One Night Stand

ترجمه ی She Be The One

ترجمه ی If The World Crashes Down

ترجمه ی olvere

ترجمه ی No Llores Por Mi

ترجمه ی Por Amarte

ترجمه ی Experiencia Religiosa

ترجمه ی I Will Survive

ترجمه ی Tu Vacio

ترجمه ی Para Que La Vida

ترجمه ی Alabao

ترجمه ی Could I Have This Kiss Forever

ترجمه ی Si Juras Regresar

ترجمه ی I"m Your Man

ترجمه ی Nunca Te Olvidare

ترجمه ی Si Tu Te Vas

ترجمه ی Quizas

ترجمه ی Mentiroso

ترجمه ی Falta Tanto Amore

ترجمه ی Muneca Cruel

ترجمه ی Donde Estan Corazon

ترجمه ی Miss You

ترجمه ی Lloro Por Ti

ترجمه ی Rhythm Divine

ترجمه ی Not In Love

ترجمه ی I Have Always Loved You

ترجمه ی You"re My # 1

ترجمه ی Can You Hear Me 

 ترجمه ی Esperanza

ترجمه ی Tres Palabras

ترجمه ی Live It Up Tonight

ترجمه ی Nunca Te Olvidare

ترجمه ی Love 4 Fun

 ترجمه ی Push

 ترجمه ی Hero

 ترجمه ی Tired of Being Sorry

ترجمه ی On Top Of You

 ترجمه ی Don"t You Forget About Me

 ترجمه ی Addicted

 ترجمه ی Stay Here Tonight

 ترجمه ی Ring My Bells

 ترجمه ی Wish I Was Your Lover

ترجمه ی Somebody"s Me

ترجمه ی Wish You Were Here With Me

ترجمه ی Do You Know

 ترجمه ی Little Girl

ترجمه ی Sweet Isabel


نظر()

      enrique

مشخصات مدیر وبلاگ

reza rostami [2]

این وبلاگ همه جوره هست
ویرایش

عناوین یادداشتهای وبلاگ


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ